Reklamace

Chcete reklamovat zboží? Našli jste na oblíbených botách výrobní nebo materiálovou vadu? To nás velmi mrzí. Jsme tu pro vás, abychom to vyřešili.
Reklamované boty nám prosím přineste nebo zašlete s vyplněným reklamačním listem na adresu: BAREFOOT BRNO (VIVOBAREFOOT), Pražákova 1008/69, 639 00 Brno

Dvouletá zákonná lhůta se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, tj. např. na rozlepování, párání švů, praskání materiálu apod. Takovéto vady se projeví zpravidla do 6 měsíců od nákupu. Vady, které vznikly mechanickým opotřebením (prošoupání, prodření, potrhání, propíchnutí, zápach, okopání atp.), použitím nevhodných prostředků atd. nejsou uznatelné.
 
K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv vyčištěnou, suchou a zbavenou všech nečistot, neohrožující hygienické podmínky.

Vrácení prostřednictvím Zásilkovny: Přineste zboží na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlaste kód zpětné zásilky 99760027 a vaše jméno. V případě reklamace nebo chybně zaslané zásilky z naší strany, hradíme přepravu my. Pozor, doručení těchto vratek trvá obvykle déle než při běženém zasílání (někdy to může být až týden). Sledovat vratné zásilky můžete podle čísla z potvrzení, které dostanete na Zásilkovně při podání balíčku

 
PROSÍME ZKONTROLUJTE SI, ZDA MÁME BOTY KUPOVANÉ OPRAVDU U NÁS - TJ. PŘES E-SHOP WWW.VIVOSTOREBRNO.CZ NEBO V KAMENNÉ PRODEJNĚ V BRNĚ. NEPOSÍLEJTE NÁM BOTY KOUPENÉ PŘES JINÉ E-SHOPY NEBO Z JINÝCH OBCHODŮ VIVOBAREFOOT!