Chcete reklamovat zboží? Našli jste na oblíbených botách výrobní nebo materiálovou vadu? To nás velmi mrzí. Jsme tu pro vás, abychom to vyřešili.
Reklamované boty nám prosím přineste nebo zašlete s vyplněným reklamačním listem na adresu: BAREFOOT BRNO (VIVOBAREFOOT), Pražákova 1008/69, 639 00 Brno
Dvouletá zákonná lhůta se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, tj. např. na rozlepování, párání švů, praskání materiálu apod. Takovéto vady se projeví zpravidla do 6 měsíců od nákupu. Vady, které vznikly mechanickým opotřebením (prošoupání, prodření, potrhání, propíchnutí, zápach, okopání atp.), použitím nevhodných prostředků atd. nejsou uznatelné.
K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv vyčištěnou, suchou a zbavenou všech nečistot, neohrožující hygienické podmínky.
Vrácení prostřednictvím Zásilkovny: Přineste zboží na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlaste kód zpětné zásilky 99760027 a vaše jméno. V případě reklamace nebo chybně zaslané zásilky z naší strany, hradíme přepravu my. Pozor, doručení těchto vratek trvá obvykle déle než při běženém zasílání (někdy to může být až týden). Sledovat vratné zásilky můžete podle čísla z potvrzení, které dostanete na Zásilkovně při podání balíčku